czwartek, 10 lipca 2014

Freedom

W ubiegłym roku nawiązałam współpracę z olsztyńskim biurem nieruchomości Freedom, która jest dla mnie ciekawym i inspirującym doświadczeniem. Początkowo przygotowywałam home staging do sesji zdjęciowych nieruchomości, a z czasem moja funkcja w firmie przekształciła się w stanowisko kreślarza i twórcę wizualizacji.



Dzisiaj zamieszczam nieliczny fragment rzutów 2D i 3D sprzedawanych przez biuro nieruchomości. Od czasu mojego zatrudnienia firma rozszerzyła swoją działalność na rynek ogólnopolski, więc i pracy jest coraz więcej. Oby tak dalej koledzy i koleżanki :)



Dom w Dębogórzu - parter.

Dom w Dębogórzu - piętro.

Mieszkanie w Katowicach.

Mieszkanie w Gdyni.

Mieszkanie w Iławie.

Mieszkanie w Ełku - rzut.

Mieszkanie w Ełku - widok.

Mieszkanie w Olsztynie - 1 poziom.

Mieszkanie w Olsztynie - 2 poziom.
Mieszkanie w Toruniu.

Mieszkanie w Warszawie z ogródkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz